Αρχική advertising Ορολογία για τα διαφημιστικά κέρδη

Ορολογία για τα διαφημιστικά κέρδη

223
0
Όροι ψηφιακής διαφήμισης

H διαφήμιση είναι πάντα χρήσιμη και αξίζει, είναι όμως κάτι το οποίο κοστίζει. Έτσι λοιπόν καλούμαστε να δούμε αν μας συμφέρει να επενδύσουμε στην διαφήμιση. Επίσης ποιο θα είναι αυτό το ποσό, προκειμένου να είναι αποτελεσματικό. Στις μέρες μας, που η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται την online διαφήμιση. Για τα προβλήματα του κόστους και της αποτελεσματικότητας που αναφέραμε, ευτυχώς υπάρχουν πλέον πολύ αποτελεσματικά εργαλεία, που μας βοηθούν να βγάλουμε συμπεράσματα. Δεν είναι εύκολο στην αρχή, καθώς συναντάμε ορολογία άγνωστη και μπαίνουμε σε δύσβατα μονοπάτια.

Σε αυτή την ανάρτηση, θα ασχοληθούμε λίγο με την διαφημιστική ορολογία, ώστε να μπούμε καλύτερα στο νόημα. Οι όροι αυτοί είναι χρήσιμοι να τους ξέρετε, γιατί θα τους συναντήσετε σε οποιοδήποτε είδους online διαφήμισης. Με αυτούς τους όρους ασχολούνται οι διαφημιζόμενοι και διαφημιστές ιστοσελίδων, blogs, μηχανών αναζήτησης (π.χ.Google), banners, διαφήμιση στο Facebook, YouTube, μέσω των διαφημιστικών δικτύων Adsense, Adwords κ.α.,και γενικά σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες που γίνονται ή προσπαθούμε να διαμορφώσουμε. Αυτοί οι όροι είναι διάφοροι δείκτες, βάση των οποίων πληρώνεστε για τις διαφημίσεις που προβάλλετε ή πληρώνετε αν θέλετε να διαφημιστείτε. Αναλυτικότερα, βλέπουμε τις έννοιες:

Προβολές σελίδας (Impessions):

Η προβολή σελίδας γίνεται κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται μια σελίδα στην οποία εμφανίζονται διαφημίσεις. Μετράται μία προβολή σελίδας στην καταμέτρηση, ανεξαρτήτως του αριθμού των διαφημίσεων που εμφανίζονται στη συγκεκριμένη σελίδα. Για παράδειγμα, αν έχετε μια σελίδα στις οποία εμφανίζονται τρεις ενότητες διαφημίσεων και έχουν γίνει δύο προβολές της, αυτό σημαίνει για εσάς δύο προβολές σελίδας και έξι εμφανίσεις διαφημίσεων.

Κλικ (Clicks):

Πόσες φορές επιλέχθηκαν για προβολή οι διαφημίσεις στο χρονικό διάστημα αναφοράς. Τα κλικ διαχωρίζονται πολλές φορές σε δύο κατηγορίες.

unique=η πρώτη επιλογή της διαφήμισης από έναν χρήστη και raw=οι υπόλοιπες φορές επιλογής της διαφήμισης από τον ίδιο χρήστη.

  • Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σελίδας (CTR): Ο αριθμός των κλικ διαφημίσεων διαιρούμενος από τον αριθμό προβολών σελίδας. Η βασικότερη έννοια, γιατί πιο απλά, είναι η αποτελεσματικότητα.
  • Κόστος ανά κλικ (CPC): Το μέσο ποσό που καταβάλλεται από τους διαφημιζόμενους για κάθε κλικ διαφήμισης.
  • Έσοδα ανά χίλιες προβολές της σελίδας (RPM ): Τα έσοδα ανά 1.000 προβολές σελίδας. RPM = (Προβολές σελίδας x CTR x CPC) / 1.000
  • Κόστος ανά χίλιες προβολές της σελίδας (CPM): Το κόστος ανά 1.000 προβολές σελίδας. CPM = Κόστος διαφήμισης / (Προβολές σελίδας / 1.000)
  • Κόστος ανά απόκτηση (CPΑ): Το μέσο ποσό που καταβάλλεται από τους διαφημιζόμενους για κάθε μετατροπή του κλικ σε αγορά ή οποιαδήποτε πραγματοποιήσμη ενέργεια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.